کد خبر: 25087
تاریخ انتشار: دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲

شعار سال : پرداخت قبوض آب،گاز،برق، تلفن و سایر خدمات مصرفی آنهم به موقع ، از وظایف اولیه هر شهروند می باشد. از طرف دیگر، دریافت کننده این قبوض عموما مدیران ساختمان ها بوده و تعلل یا اهمال کاری مدیریت ساختمان در پرداخت قبوض ، باعث متضرر شدن سایر اهالی ساختمان می گردد. باید از اداره

تخلف از ما، ادب و همکاری از شما؟ + توضیحات

شعار سال : پرداخت قبوض آب،گاز،برق، تلفن و سایر خدمات مصرفی آنهم به موقع ، از وظایف اولیه هر شهروند می باشد. از طرف دیگر، دریافت کننده این قبوض عموما مدیران ساختمان ها بوده و تعلل یا اهمال کاری مدیریت ساختمان در پرداخت قبوض ، باعث متضرر شدن سایر اهالی ساختمان می گردد. باید از اداره محترم گاز پرسید، برای ممانعت از این حجم درگیری،آیا بهتر نیست که مامور محترم اداره گاز، همزمان با انجام وظیفه خود و قبل از اقدام به قطع انشعاب، اقدام به زدن زنگ مدیریت ساختمان یا زنگ یکی از ساکنین نموده، اطلاع رسانی کرده و بعد نسبت به قطع انشعاب اقدام کند؟ راستی دریافتی ماموران محترم از هر قطع و وصل مجدد گاز چقدر است؟ چند سوال دیگر هم در ادامه متن، نیازمند پاسخگویی است.
*** انشعابی که ساعت 9 صبح قطع شده است، چرا باید بین ساعت 4 بعد الظهر تا 9 شب وصل شود؟ بر اساس کدام منطق؟
*** مدیرعامل محترم شرکت گاز استان تهران بفرمایند که مبلغ باقیمانده از کسر هزار ریال در قبوض مشترکین گاز در سال 1397 و چهارماه اول سال 1398 چقدر بوده ، به کدام حساب واریز شده و صرف چه اموری شده است؟
*** مدیرعامل محترم بفرمایند که سرفصل عوارض گاز رسانی تا چه زمانی باید در قبوض گاز وجود داشته و چه زمانی قرار است این عوارض قانونی؟؟؟ ، از قبوض گاز حذف شود؟ در واقع ،دریافتی از این سرفصل ، دقیقا صرف چه کار یا کارهایی می شود؟
*** میزان پرتی ، نشتی و نابرابری حجم گاز ورودی با گاز مصرفی محاسبه شده در شبکه گاز استان تهران ،چقدر است و عملکرد شرکت جهت کاهش این میزان چه بوده است؟
روی سخن ویژه این سوالات به مدیرعامل محترم شرکت گاز استان تهران جناب آقای مهندس احمد دارابی و مدیر گرانقدر اداره گاز منطقه یک شهر تهران جناب آقای مهندس شهرام حیدری می باشد . امیدواریم از این به بعد، شاهد تکریم بیشتر و برخورد حرفه ای تر با مشترکین گاز خانگی(حتی مشترکین متخلف و اهمال کار) باشیم.
منتظر دریافت و انعکاس توضیحات عزیزان گاز استان ، شهر تهران و اداره گاز منطقه یک تهران هستیم .
توضیحات اولیه دریافتی :
یک منبع آگاه در تماس تلفنی برقرار شده، ضمن تشریح وضعیت مطالبات معوق شرکت گاز و تعهدات شرکت در خصوص وصول مطالبات و پرداخت به خزانه،همچنین وابستگی پرداخت بخشی از یارانه های ماهیانه شهروندان به مطالبات اخذ شده توسط دستگاه های خدمات رسان(نظیر شرکت گاز)، بیان داشتند که شرکت با محدودیت و کمبود نیرو مواجه بوده و همچنین برخی تجارب قبلی ناخوشایند در این خصوص وجود دارد. بعنوان مثال، اطلاع رسانی مامور برای قطع گاز با مقاومت برخی از مشترکین و بعضا درگیری با مامور همراه بوده است.
اختصاصی پایگاه خبری- تحلیلی شعار سال 

منبع: شعار سال

نام:
ایمیل:

* نظر:
* کد امنیتی:

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
آخرین اخبار
نظرات و گلایه ها
نکته ها و گاف ها